2011. április 26., kedd

Albínó kukorica kígyó és Florida lánc kígyó

Albínó kukorica kígyó és kígyó láncon Florida:
Szia,

Kedves állat barátok.

Terra is elérhető egy további összeg kiegészítők

Én keresek egy új otthont az én piercing 2 Szerelem ..

Albínó kukorica kígyó.

Az állat nagyon aktív.
Tot megeszi Mint élő feed.
Kényes nem annyira alkalmas kezdőknek.
Én keressen egy személy az idő, és érdeke, hogy az állat.
Mert kell, sajnos az időkorlátok miatt adagolási.
Ami azt jelenti találom nagyon sürgősen egy új haza.
Ezek Akarok többet mondom eladó, annak ellenére, hogy minden állat nem az érték.

Az állat.

Az állat kb. 2 év fiatal.
Nagyon aktív.
Szex nem ismert.
Nem agresszív. Ez volt nekem 2 évig, hogy megtalálják a szörnyeteg voltam megharapta olyan kicsi, nem kelt fel.
Van egy szép minta
Ha a színek, mint a képen a piros fehér narancs.
Hossza CA. 117 cm




Én keresek egy új otthont az én piercing 2 Szerelem ..

Florida kígyó lánc / Lampropeltis getula Florida

Az állat nagyon aktív.
Tot megeszi Mint élő feed.
Kényes nem annyira alkalmas kezdőknek.


Az állat.

Az állat kb. 3 év fiatal.
Nagyon aktív.
Szex nem ismert.
Nem agresszív. Ez elvitt én 3 év, hogy megtalálják a szörnyeteg voltam megharapta olyan kicsi, nem kelt fel.
Van egy szép minta
Ha a színek látható a képen a fekete és sárga.
Hossza CA. 125cm

Ha az állat felkeltette érdeklődését, kérjük, ne habozzon.

Tisztelettel:
Ár: 80 EUR